Medlemsmøder - Den effektive revisionsforretning

I slutningen af september inviterer vi til medlemsmøder. Temaet er "Den effektive revisionsforretning" og mødet er målrettet dig, der sidder med de overordnede beslutninger, dig der tænker strategisk og er forretningsorienteret og dig, der tænker udvikling ind som en del af forretningen.

Hvordan påvirker digitaliseringen revisorbranchen?
Vi sætter fokus på de udfordringer og muligheder, som digitaliseringen giver din revisionsforretning. Kom og hør adm. direktør Charlotte Jepsen, der giver sit bud på, hvordan digitaliseringens kommer til at påvirke revisorbranchen og få indblik i, hvordan foreningens værktøjer og digitalisering kan understøtte din forretning.

Udnyt de nye muligheder
Udviklingen går stærkt, og der kommer løbende nye værktøjer og systemer på markedet, der kan understøtte din forretning. Men kan det være svært at komme i gang med nye løsninger, for hvor skal man starte? Og hvordan sikrer man et sammenhængende set-up, og at man rent faktisk får et reelt udbytte af sine investeringer? Digital direktør Henrik Houborg tager dig med i helikopteren og dykker ned i centrale problemstillinger, der gør, at mange ser digitalisering som en udfordring i hverdagen.   

Hvad stopper din forretnings digitale udvikling?
Der kan være mange grunde til ikke at kaste sig ud i nye digitale projekter. Men der er oftest flere grund til rent faktisk at gøre det. Hvilke tanker gør du dig om den digitale udvikling af din forretning? Hvad skal der til, for at I tager de næste skridt? Hvad frygter du mest og hvad forventer du går galt? På medlemsmødet vil vi meget gerne høre, hvad der udfordrer dig og din forretning på det digitale område. Hvad tænker du om implementering af nye værktøjer, Cloud-løsninger, automatiske opdateirnger og data i skyen? Vi glæder os til en god dialog på mødet, som vi vil arrangere i mindre grupper. 

Desktop eller Cloud? - eller både og?
Tiden er løbet fra dengang hvor det var alfa og omega for sikkerheden og kvaliteten, at have egen server og selv stå for årlige opdateringer af desktop-versioner. I dag er mange løsninger Cloud-baseret. Hvad betyder det for jeres muligheder for at bruge nye værktøjer i jeres nuværende set-up, og hvordan påvirker det datasikkerhed og risikoen for fejl? Med udgangspunkt i CaseWare Cloud giver forretningschef og statsautoriseret revisor Celina Bach-Møller eksempler på, hvordan cloudbaserede værktøjer kan understøtte og styrke både interne processer og dialogen med jeres kunder.

..........................

Program for møderne:

  1. Velkomst 
    v/ Charlotte Jepsen, adm. direktør

  2. Hvor er revisorbranchen på vej hen, og hvad gør FSR? 
    v/ Charlotte Jepsen, adm. direktør

  3. Hvordan understøtter Cloud og datadrevne værktøjer revisor i fremtiden? 
    v/Henrik Houborg, digital direktør

  4. Dialog om digitale udfordringer 

  5. Præsentation af CaseWare Cloud
    v/Celina Bach-Møller, Forretningschef og statsautoriseret revisor  

  6. Afslutning

.....................

Der vi være morgenkaffe og morgenbrød på morgenmøderne. På møderne om eftermiddagen er der kaffe og kage.

På event.fsr.dk kan de se hvor og hvornår vi holder et medlemøde tæt på dig.

Vi glæder os til at se dig. 

 

Læs mere og tilmeld dig et medlemsmøde på event.fsr.dk

 

 

 

 

Deltag på vores kommende medlemsmøder i: 


Hillerød (30. september)

Høje Taastrup (30. september)

Sabro (1. oktober)

Kolding (1. oktober)

Aalborg (16. oktober)

Tilmeld dig medlemsmøderne