Ny organisation i FSR – danske revisorer

NyhedForeningen har per 1. februar foretaget en større ændring af organisationen. Ambitionen med den nye organisation er at komme endnu tættere på medlemmerne med ydelser og services, der hjælper revisor og revisionsfirmaerne i hverdagen. Samtidigt styrker vi arbejdet for at udvikle de bedst mulige rammevilkår for branchen, i en tid hvor der er store teknologiske, økonomiske og politiske forandringer.

FSR - danske revisorer

Bestyrelsen har i december vedtaget den nye strategi ”Når troværdighed tæller”, hvor det nye sekretariatets indsats i de næste tre år koncentreres om fire områder, såkaldte Must-Win-Battles:

  • Et godt omdømme
  • Udvikling af ydelser og marked
  • Udnytte digitaliseringen
  • En forening der er et spejl af sine medlemmer

Derudover vil der være en særlig indsats i forhold til revisorer, der arbejder i SMV-segmentet. Målet er at levere mere direkte og intravenøst til den daglige forretning.

Baggrunden for den nye strategi og organisation er de løbende input, som er kommet fra medlemmerne fra medlemsmøder, medlemsundersøgelser og den daglige dialog, der er med foreningens kommercielle enheder.

Konkret for sekretariatet betyder det en forenklet organisation og en reduktion af antallet af enheder og ledere. Fremover vil sekretariatet derfor bestå af tre enheder:

  • Et center for faglig udvikling og politisk interessevaretagelse (herunder faglig hotline, kurser, fagudvalg, lovgivningsarbejde)
  • Et center for digitale løsninger og IT (Caseware, intern it)
  • Et ledelsessekretariat (herunder generalforsamling, medlemsnyheder, medlemsmagasin, data og informationer om medlemmerne)

Læs mere om foreningens strategi og nye organisering

Kontakt

  • Tom Vile Jensen

    Direktør

    3369 1051
    M: 4193 3151
  • Charlotte Jepsen

    Administrerende direktør

    3369 1098
    4193 3198