Ny Faglig Hotline

NyhedSom medlem kan du gratis stille faglige spørgsmål til FSR - danske revisorers fagkonsulenter. Ny Faglig Hotline åbner i dag.

RevisionRegnskabSMV
I dag åbner den ny Faglige Hotline, som er en gratis medlemsservice fra FSR – danske revisorer. Alle personlige medlemmer af foreningen kan få op til 15 minutters telefonisk sparring eller rådgivning inden for de centrale fagområder, dvs. regnskab, revision, kvalitetssikring og -kontrol, erklæringer, etik og uafhængighed samt visse dele af selskabsretten.

Med Hotline vil vi gerne udbyde en tjeneste, som vi ved, at mange medlemmer vil blive glade for, og som er et nyttigt, fagligt redskab i hverdagen.

Nogle medlemmer kender allerede Hotline, for andre er den ny. Nyt for alle er imidlertid måden, du skal bruge Hotline på. For at sikre, at alle henvendelser besvares tilstrækkeligt hurtigt og af den rigtige medarbejder, skal du lige omkring en spørgeformular på foreningens hjemmeside. I formularen skriver du kort om det, du ønsker bistand til, hvorefter du bliver kontaktet af en fagkonsulent.

Du kommer til Hotlines hjemmeside – og formularen – gennem dette link www.fsr.dk/hotline 

Udover at give foreningens medlemmer en større andel i foreningens faglige viden er formålet med tjenesten også at hjælpe til at højne kvaliteten, der hvor sekretariatet kan bidrage.

Faglig Hotline henvender sig hovedsageligt til revisorer, der betjener kunder inden for SMV-segmentet.

Der udføres ikke revisor- eller andet arbejde i konkrete sager gennem Hotline. Skatterådgivning er fortsat en del af den kommercielle RevisorRådgivning, og Revimentor-kunder skal fortsat bruge Revimentor-postkassen ved henvendelser.