Har du oprettet den lovpligtige digitale postkasse?

NyhedFra 1. november bliver det lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige. Det er gratis at oprette postkassen.

FSR - danske revisorer

Det bliver lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige.
Postkassen er gratis og skal oprettes senest 1. november 2013. Fra den dag vil eksempelvis meddelelser om årsregnskab, sygedagpenge, straffeattester m.v. lande i den digitale postkasse.

Det tager et par uger at få den specielle medarbejdersignatur, som skal bruges til at oprette postkassen. Bestil derfor signaturen allerede nu.

Se mere på virk.dk/postkasse
O.b.s. der er i øjeblikket -16/10-2013 problemer med at logge ind på virk.dk.

Gode råd:

  • Opret postkassen allerede nu, så I kender funktionerne, inden postkassen bliver lovpligtig
     
  • Din virksomhed skal bruge en medarbejdersignatur, når I opretter jeres postkasse. Det tager et par uger at få en medarbejdersignatur, så bestil i god tid
    Læs mere og bestil via Virk.dk/postkasse
     
  • Udpeg en administrator, der opretter postkassen og uddeler brugerrettigheder

Afstemning

Har du / din virksomhed oprettet en digital postkasse?



Kontakt

  • Jakob Holm

    Chefkonsulent

    3369 1069
    4193 3169