28. september 2020
Medlemsmøde: Giver du værdifuld rådgivning til dine kunder?
UDSAT - Udvid din forretning med mere rådgivning og smartere digitale værktøjer. Deltag i medlemsmøde den 6. eller 7. oktober og hør hvordan du kan give aktiv rådgivning med udgangspunkt i et fuldt opdateret bogholderi.
Thomas Krath Jørgensen
Faglig chef - rapportering og udvikling, Statsautoriseret revisor
Et altid opdateret bogholderi giver dig, som virksomhedernes foretrukne rådgiver, en fordelagtig mulighed for at benytte de opdaterede data til at yde værdiskabende realtidsrådgivning overfor dine kunder
Men udnytter du din viden og rådgiver du dine kunder om automatisering af bogholderiet og de fordele det giver?
På medlemsmøderne den 6. i Horsens og den 7. oktober i København sætter vi spot på hvordan du kan udvide din forretning med mere rådgivning og smartere digitale værktøjer.
På grund af de stigende smittetal, er vi desværre nødsaget til at udskyde dette medlemsmøde
Du kan deltage på medlemsmøderne her:
6/10 kl. 08:00 – 11:00, Hotel Opus, Egebjergvej 1, 8700 Horsens
7/10 kl. 08:00 – 11:00, Karnov Group, Sankt Petri Passage 5, 1165 København K.
Bemærk at tilmeldingsfristen udløber den 2. oktober.
Arrangementet er naturligvis gratis for medlemmer og ansatte i medlemsvirksomheder. Bemærk at der er et no-show fee på 300,-
Program
Kl. 8.00 - 8.29: Ankomst og morgenmad
Kl. 8.30 - 8.40: Intro til rådgivningsemnet v. FSR - danske revisorer
Kl. 8.41 - 9.15: Dialogbaseret og visuel rådgivning v. Karnov Group
Kl. 9.16 – 9.50: Benhård debitorstyring v. Likvido
Kl. 9.51 - 10.30: Benhård kreditorstyring v. Roger
Kl. 10.31 – 10.35: Tak for i dag v. FSR - danske revisorer
Kl. 10.36 – 11.00: Netværk og mulighed for at stille spørgsmål til FSR - danske revisorer, Karnov, Roger, Likvido og CaseWare om deres værktøjer.
Corona
Vi har naturligvis et særligt fokus på hele håndteringen af procedurer som følge af Corona situationen. Vi lægger stor vægt på alle deltagers sikkerhed. Vi har derfor sikret os at alt overholder de til enhver tid gældende myndighedskrav – og at alle medarbejdere har fået uddybende information om COVID-19 og instruktioner om hygiejneregler – sikker afstand – afspritning – hoste/nyse i ærmet og lignende.
Fra FSR - danske revisorer deltager:

Martin Høgh,
SMV-konsulent

Sara Sayk,
SMV-chef