29. marts 2021
Materialer fra webinar: Få styr på indsendelse af oplysninger til efterkontrollen om faste omkostninger
Video og spørgsmålsliste fra webinaret er klart. Vi afventer opdaterede plancher og pdf-fil med ansøgningsflowet.
Kasper Frølich Kristensen
Chef for revision og regnskab
Artiklen er oprindeligt skrevet af en anden medarbejder
Vi er glade for at optagelsen af webinaret 'Få styr på indsendelse af oplysninger til efterkontrollen om faste omkostninger' afholdt den 9. april 2021 lykkedes.
Se videoen her:
Vi afventer fortsat en opdateret præsentation fra webinaret og en PDF-fil af ansøgningsflowet for ansøgere fra Erhvervsstyrelsen. Vi sender en e-mail til alle tilmeldte, så snart vi har modtaget dem fra Erhvervsstyrelsen.
Opfølgning på spørgsmål
Tak for de mange spørgsmål stillet før, under og efter webinaret. Alle spørgsmål stillet før og under webinaret, kan du finde her.
Vi samler op på alle spørgsmål og spørgsmål og svar vil fremgå af vores spørgsmål og svar om COVID-19. Du finder vores spørgsmål og svar her
Sidder du med yderligere spørgsmål til kompensationsordningerne er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte FSR – danske revisorer via vores faglige hotline.