Virksomhed

Som medlem får din revisionsvirksomhed og medarbejdere adgang til en unik base af faglig viden og målrettede nyheder, samt gode tilbud på forsikringer og kurser.


Meld virksomheden ind i FSR - danske revisorer ved at sende en mail til medlemskoordinator Gitte Jensen på gije@danskerhverv.dk.

Hvad indeholder medlemskabet?

Et medlemskab af foreningen gør din revisionsvirksomhed til en del af et stærkt, fagligt netværk. Dine medarbejdere får adgang til nyheder og I får medlemspriser på kurser og faglige værktøjer.

Som virksomhedsmedlem får I blandt andet:

  • Adgang til faglig viden
  • Politisk interessevaretagelse

Rabat ved køb af :

  • Efteruddannelse i FSR-regi
  • DIN REVISOR INFORMERER
  • Nyhedstjenesten
  • Faglige værktøjer
  • Kundekalender
  • Bøger

Fordele hos 3. part: 

  • Konkurrencedygtige priser på ansvarsforsikringer og øvrige erhvervsforsikringer via Marsh 
  • Rabat på Karnovs on-line pakker
  • Købe/ deltage i Lønstatistikken der udarbejdes hvert år

Adgang til fordelsaftaler under Rådgivning:

  • Karnov Business Optimiser
  • LassoX
  • ReviBot
  • Uniqkey m.fl.  (se mere på fsr.dk)


Hvem kan blive medlem?

Et virksomhedsmedlemskab er for alle godkendte revisionsvirksomheder. Det er således et krav, er der er ansat minmum en godkendt revisor i virksomheden.

Når virksomheden er medlem, kan alle medarbejdere, der ikke er godkendte revisorer blive gratis interessemedlemmer og dermed få adgang til de faglige nyheder.  


Hvad koster det?

Revisionsvirksomheder betaler et mandtalskontingent, som er gradueret i forhold til antallet af personer, der arbejder i virksomheden. Mandtalskontingentet er højest for "de første" ansatte i hver virksomhed og falder gradvis, jf. tabel:

Ansatte Pris pr. ansat i hver gruppe, kr. ekskl. moms årligt
(pr. 01.01.2021)
1-5 1.575,-
6-10 1.250,-
11-20 1.000,-
21-50 850,-
51-100 600,-
> 101 450,-

 

Indmeld din virksomhed

Meld virksomheden ind i FSR - danske revisorer ved at sende en mail til medlemskoordinator Gitte Jensen på gije@danskerhverv.dk.

 

 

Del til: